Alla inlägg under september 2006

Av Dennis Höglund - 7 september 2006 13:37

Man kan fråga sig vars lilla agne tog vägen, gömde han sig eller tappade han bort lösendordet till bloggen? Nä, inget av det är rätt för jag hade helt enkelt inte tid tyckte jag. Ingen ork och ingen som helst lust att skriva något men nu har jag det, vi får ser hur länge det håller i sig.Det är alltid kul på morgonen när regnar ute och man vet att man måste cykla en bit. Då kan man lista ut att man kommer vara blöt om man inte istället går. Men går man hinner man inte fram i tid och vad är bäst egentligen? Komma i tid eller sitta blöt och frysta lite...Jag valde att cykla och kom i tid för min historia lektion och det var lika bra det. Det var några som kom sen och läraren gjorde klart för dom vad tider var till för. HAHA jag kom i tid!!Men det är inte det bästa som hänt idag, nä nä det har hänt något mycket bättre. Jag skulle göra iordning en kopp med varmakoppen, haha lite dubbelkopp där men ändå. På förpackningen stod det att man skulle ha en stor kopp och då tycke jag inte min vanliga kaffekopp dög. Så jag gjorde en insats och började leta efter en större kopp och hitta en fin stor kopp med blommor på. Det var det braiga i min dag.Jag ska iväg till posten snart och hämta mitt paket med mina böcker som jag köpt. Det är läroböker så inga nöje där inte, så slutar jag halv 8 idag :/. Snackade lite med en kompis på msn också om att jag hade en 45minuters rast mellan två lektioner, hon tyckte då att jag skulle ta en fika med henne. Det blir skoj för det var ett tag sen man träffade henne.Nu blir det posten och sen blir det till att fylla ipoden med ny bra musik så jag överlever matematiken, tjingeling.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards