Alla inlägg den 29 september 2006

Av Dennis Höglund - 29 september 2006 19:47

Det är helt sjukt vad trött jag är, jag satt nyss och läste en artikel på datorn och kände hur sömnig jag blev. Så jag blundade och slappnade av lite och vaknar 30 min senare. Då har jag somnat sittandes vid datorn haha. Det var för typ fem minuter sen så jag är helt virrig i bollen nu.Jag har varit väldigt trött på senare tid har jag märkt. Finns det någon sömnsjukdom som man har fått eller :/. Riktigt så allvarligt kanske det inte är men det är jobbigt när man inte kan göra klart vissa arbeten ibland utan att bli dåsig. Jag har väldigt mycket matte jag måste räkna ikapp nu men det kommer jag inte klara av för att jag är så trött.Imorgon ska jag kanske iväg och köra lite motorcross med min äldre bror. Jag har för övrigt bara en bror och han är 24år gammal. Nä nu blir det idol lite ramlösa skogshallon och sömn.

Av Dennis Höglund - 29 september 2006 16:53

Nu har det gått tre dagar sen jag installerade windows på min dator istället för gentoo. Jag behövde redan nu installera om det för något hade fulat till sig. Kan iof vara jag som gjorde något då jag försökte leka lite i registret och fixa bort lite onödiga saker som man inte behöver.Nu måste jag installera word så jag kan börja skriva mina arbeten. Windows power toys är fan bra bara så ni vet. Man kan fixa så texten ser så mycket bättre ut alltså. ClearType tror jag det heter, här är en länk också.http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Av Dennis Höglund - 29 september 2006 04:56

Jag vaknade för ungefär 40 min sedan för att jag var tvungen att gå på toaletten. Men nu kan jag inte somna så jag bestämde mig för att gå upp och försöka få lite saker gjort. Jag har nog fått min behövda sömn ändå för jag gick och la mig vid nio halv tio igår.Så nu sitter jag här med en kopp snabbkaffe och funderar på vad jag ska hitta på. Jag måste iallfall berätta om vad som hände igår när jag följde med min mor för att handla. Vi hade precis lastat in alla kassar i bilen och satt oss när vi hör någon ropa ifrån den närliggande parken. Vi kollade lite frågande på varandra och kom fram till att det var någon alkis som blivit av med sin hund och 3 sekunder senare ser vi en stor svart hund kommer springande över parkeringen och springer in på affären.När vi åkte hem så vi han som gick och gapade och letade efter sin hund men min mamma orkade inte snacka med honom. Då övertalade jag henne lite lätt med att tänk om det var din hund som kom bort, skulle du inte då vilja att någon sa till dig om dom sett den. Då fick hon lite skuldkänslor och sa åt mig att vända och åka och säga till honom. Så gjorde vi det så vi får hoppas att han fick tag på hunden och ingen kom till skada i affären.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards