Alla inlägg den 21 september 2006

Av Dennis Höglund - 21 september 2006 11:58

Idag var det svårt att kliva upp på morgonen. Jag brukar inte vara den som är trött men idag var jag det. Jag kom hem vid 3 igår skulle jag tro. Jag och en polare höll på att bygga en mittkonsol till hans bil när en tjejpolare tog med oss på en biltur som varade i ungefär 5 timmar. Nu håller jag på att bränna en skiva åt henne för att musiken vi lyssnade på igår klarar jag inte igen.Vi ska nämligen åka in till biltema idag så jag kan köpa styrleder till min peugot. Då kommer den fan kunna svänga och alla kommer vilja köpa härligheten. Jag har smygfunderat lite på att sälja mitt xbox också men vet inte riktigt om jag vågar. Då har jag inget att spela på men det kanske är bra. Äh jag vet inte vi får se hur det blir.Något som börjar bli jobbigt är att man inte haft sex på länge. Jäklar alltså man märker verkligen det för direkt när men ser en fin tjej nu så blir man intresserad. Jag skulle tro att det kallas för sexuell frustation eller något. Haha men vafan har man klarat sig så länge som jag har så klarar man sig lite till. Det lär ju vara så att det finns en tröskel som man måste komma över och sen så spelar det ingen roll längre. Så långt vill iallfall jag komma så jag slipper tänka på det.Värsta är väl när man sover med en tjej för då vill man egentligen bara slita av henne det lilla hon har på sig och göra annat. Tur att man är en behärskad pojke haha. Men vad säger du Dennis, ska du och jag göra oss klara så vi kan åka till biltema?

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards