Alla inlägg den 12 september 2006

Av Dennis Höglund - 12 september 2006 18:51

Lite skön dag man har haft idag. Efter körlektionen imorse gick jag hem och la mig och kollade på tv och somnade. Blev väckt klockan 15 av min far som behövde hjälp med att lyfta något på bilen. Jag var så seg och tänkte åhhhhh jag orkar inte fan kan han inte göra något själv. Men jag hade trots allt legat och sovit halva dagen så nått måste göra.Sen när jag kommer hem en timme senare kommer jag på att jag hade lektion i naturkunskap just den tiden jag var borta. Yey jippi här går man på komvux för att man aldrig var närvarande när man gick på gymnasiet. Det går inte direkt bättre för mig nu om jag inte är på lektionerna. Måste skaffa en kalender eller något sånt så jag inte glömmer bort allt.På tal om att glömma saker, jag tror fan jag har sämre minne än dom flesta. Som igår jag skulle ha med mig min plånbok så jag tog ur den ur mina andra byxor. När jag hade gått ner för trappen skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade löst och då upptäcker jag att jag inte ens har den med mig. Hur jäkla glömsk är man inte då? Jag låste upp dörren 3 gånger den gången jag skulle iväg för att jag glömde saker. Måste fan söka för det där.Jag har bränt ett spislock idag. Det är nog det femte den här veckan. Det är något fel på spisen vi har för dom där rattarna eller vad dom heter är helt fel. Dom sitter fel så att säga och dom sätter på helt fel plattor. Spisen kommer nog ifrån Norge.Nu ska jag smyga ut och sätta upp min doftsak med figurer ifrån filmen Cars. Dom går att köpa på Select för 20kr om någon är sugen :D..

Av Dennis Höglund - 12 september 2006 10:02

Igår när jag och Christer var inne på Biltema såg vi en jäkla het bil. Det är den ni ser på bilden, ser ni flamsen eller. Dom är helt sjuka förfan. Jag tycker det är jäkla estetiskt alltså, lite smutsigt sådär.När vi stannade för att äta på McDonken då trodde jag vi var på ett helt annat donken. Jag bah eh vart fan är hörnan vi brukar sitta i då. Så frågade jag Christer och då bekräftade han att vi var på ett helt annat McDonken som var mycket mindre. Snacka om att man har bra uppfattningsförmåga ibland. Jag kände iallfall igen en som jobbade som är jävla fräsch. Henne ska man ha hemma att göra hamburgare åt en ;).Vi var på biltema för att köpa lite relän och sån för vi skulle koppla in extraljus på Christers Foooorrd. Det gick lätt som en plätt och det blev jäkla snyggt också. Man blir lite sugen att köpa tolv egna och trycka på liksom. Då blir det fan drag.Jag kom hem typ vid 2 halv 3 igår och skulle upp vid 8 imorse. Jag hade körlektion då. Jävlar vad seg jag var när jag körde. När man är trött så är ögonen så känsliga för solljus och det var typisk morgonsol. Det gick bra ändå, han jag kör med är lite skön. Vissa grejer som dom säger kan man ju bli tokig på men det är bara att ta. Snart slipper man ju ha med sig en tomte i bilen när man är ute och kör.Nu väntar en varm kopp kaffe på mig och ett avsnitt med family guy. Det är avsnitt 1 på säsong 6 om det är någon som är nyfiken. Veckans film är lätt Stockholm Boogie även om den är gammal så är den så jävla skön. Påminner om sommaren.Tjingeling

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards