Alla inlägg den 23 september 2006

Av Dennis Höglund - 23 september 2006 19:01

Det är jobbigt när man inte orkar platta håret för då ser man ut såhär. Dock så gör det inget men vafan det kommer ju vara tjejer på den där inflyttningsfesten. Man vill inte direkt dom ska tro att man är ett jäkla troll eller nått. Det får funka hmm kan iof ha keps på mig :D..

Av Dennis Höglund - 23 september 2006 18:16

Just nu för tillfället väntar jag på att min mor ska bli klar i badrummet så jag kan gå in och duscha. Har man varit funktionär på folkrace är man inte så fräsch. Jag ska nämligen på inflyttningsfest idag. Det ligger redan några öl i frysen som väntar på mig. Tänkte ta att öppna första efter jag duschat.Christer ska komma hit sen och ta några öl med mig sen ska vi gå vidare till polarn som flyttat. Det ska vara mycket folk där, mest tjejer vilket kan gynna oss två könsmogna pojkar haha. Nä nu ska jag inte vara sånn för det är jag inte nu ska vi vara lite seriösa. Jag tänkte försöka komma hem i tid så jag inte är helt död imorgon.Men vi får se om det skrivs en trudelut vid 1 tiden..

Av Dennis Höglund - 23 september 2006 07:55

Idag ska jag och en polare vara funktionärer på folkracet här i nynäs. Vi kommer ha sånna där gula västar på oss och se ut som spån men vafan det får man ta. Ibland ska man få ha lite kul har jag hört. Jag fixade med min cykel igår också, kom fan långt på den. Fixade bort den där hållaren på pakethållaren som man kan ha pump i för den använder jag aldrig. Så tog jag bort ett handtag på själva stången som man ska kunna bära cykeln i för det använder jag inte heller. Det kommer bli så fint det där. Vi ses på Eneby.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards