Alla inlägg den 8 september 2006

Av Dennis Höglund - 8 september 2006 14:44

Idag blev det inget plugg för min del. Jag kom i säng alldeles för sent och dessutom så hade jag ingen ork. Då är det inte lätt att ta sig till skolan. Det får bli nya krafttag på måndag istället. Men jag var inte helt hopplös hemma för jag började arbeta lite med rättskunskap som jag har på distans. Redan efter 5 min upptäckte jag att det skulle bli krångligt som fan. Man får väl försöka iallfall.Jag har badat också, slocknade direkt när jag lagt mig i badet. Jag blev väckt av att min far kom hem och frågade om jag vill ha kaffe. Det är klart jag ville ha liksom för jag är beroende av kaffe. Så jag klev upp och drack lite kaffe och nu är jag pigg som en mört.Nu har jag suttit och kollat lite bilar på blocket med tanke på att jag behöver en. Hittade en fin bil som jag ska ringa på ikväll. Det är bara hoppas på att ingen förutom jag är intresserad av den så jag får köpa den, muahahaha!Nu ska jag tala med min far om vad vi ska göra med dom två andra bilarna jag har i besittning, eh kan man säga så? Jo det kan man nog göra eller jag hoppas på det så jag inte verkar dum i kolan.Tjing

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards