Alla inlägg den 25 september 2006

Av Dennis Höglund - 25 september 2006 19:34

Jaa den där polly är mjuk och go som en katt.

Av Dennis Höglund - 25 september 2006 10:31

När det är måndag så vet man att det är slut på allt det roliga. Nu börjar allvaret igen och man får inte slappna av en sekund. Jag kom i säng tidigt igår vid ungefär halv tio. Jag låg och kollade på S.W.A.T som gick på trean men jag kände att jag behövde sova för jag hade en körlektion vid tjugo i sju.Jag ställde alarmet på sex och när det drog igång var jag till min egen förvåning inte alls trött. Jag klev upp pigg och glad över att det var måndag. Ska jag vara ärlig så hade jag längtat lite efter att få köra. Det ska bli så skönt sen att få det där efterlängtade jäkla körkortet, iallafall lagom till höstens regniga dagar.Det värsta jag vet är när ens dag är sönderplanerad med lektioner då och en då och så en lite senare. Man kan aldrig hitta på något då för man vet att om en timme har jag en ny lektion. Fan till vårterminen ska jag iallfall inte plugga heltid det är ju en sak som är säker.Nu ska jag äta min skink och ost sallad och hålla käften så jag blir på bättre humör. Vem har svårt att se fram emot att få sitta och räkna lite matte vid halv fem. Tjingelinge

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards