Alla inlägg den 14 september 2006

Av Dennis Höglund - 14 september 2006 15:03

Jag tänkte bjuda lite på mig själv med en till snygg bild på mig. Nu ska jag iallfall göra iordning något att äta :p

Av Dennis Höglund - 14 september 2006 14:47

Jag är lite av en filmmänniska har jag kommit på. Det går inte mer än en dag innan jag ser en film. Igår såg jag på Curious George eller Nicke nyfiken som jag tror den heter på svenska. Den var bra skön film att somna till iallfall. Nu kanske ni tror att jag är värsta barnrumpan som ser på barnfilm men jag ser på allt möjligt. Såg Running Scared för någon dag sen också som också var jäkla bra. Vet inte om jag sa något om det förut. Jag har städat mitt rum idag, woho! Nu är jag lite stolt över mig själv. Det är aldrig kul att städa som alla vet men jag tog mig lite tid att göra det idag. Just nu sitter jag och äter ett äpple och försöker komma på något roligt att skriva om.Det är inte bra att vara ute sent om man ska upp tidigt. Man ska speciellt inte vara ute sent om man ska upp tidigt för att man går i skolan. Jobb är en helt annan sak för det kan man inte helt strunta i men det kan man med skola. Därför ska man aldrig ge sig själv en anledning till att vara borta ifrån skolan. Eller typ om man har en uppgift man måste göra tills nästa dag, då ska man göra det innan man göra något annat. Man säger till sig själv att man hinner göra det sen men det gör man inte. Man skjuter bara på det tills man glömmer bort det eller inte har tid att göra det. Eller så om man göra det så blir klockan mycket och man inte orkar upp till skolan dagen efter. Fan jag är mästare på det här så jag vet vad jag snackar om. Jag läser på komvux nu för att jag inte var i skolan när jag gick på gymnasiet. Det kan vara så jävla jobbigt ibland att ta sig dit man ska. Men det är det ända som är jobbigt. När man väl är i skolan då är det ingen fara det är bara att ta sig dit. Det finns så mycket roliga saker att göra hemma istället.Ta datorn som exempel, vem fan sitter inte hellre och spelar, chattar eller surfar än att gå i skolan. Jo folk som inte är datorintresserade kanske men dom flesta ungdomar är det, speciellt killar. Spelar det där jävla cs och wow.Jag har lärt mig på efterhand att alla lär sig på olika sätt. Nu kommer jag inte ihåg vad dom heter men jag kan beskriva dom. En del lär sig bäst genom att lyssna, en del genom att läsa och en del genom att röra på sig och syssla lite. Det kan vara till en fördel om man vet själv hur man kan koncetrera sig och lära sig bäst.Nu ska jag sluta skriva en massa strunt och gör iordning något att äta. Något lätt för runt fyra där tänker jag göra pannkakor tills min mamma kommer hem. Gör nu inget dumt och barn stay in school.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards