Alla inlägg under april 2008

Av Dennis Höglund - 12 april 2008 13:27

Jo det var som så att jag hade inbrott i min bil för ett tag sedan. De stal mina två slutsteg samt min hatthylla och stereo. Ordningen var efter värde, för det är fan inte lätt att få tag i en ny hatthylla till min bil har jag märkt.


Letar man på en skort efter en svart och utan hål för högtalare så får man nöjda sig med en brandskadad som till en början var grå men som numera är svart. Riktigt så illa kanske det inte är men det är inte långt ifrån.


Jag kommer iallfall inte få tillbaka mina grejor och det finns ingen försäkring som täcker skiten heller. I en månad fick jag ha mina grejor innan det var någon spoling som inte har råd att köpa egna saker var framme. Jag har gått och tänkt på vad man skulle göra om man råkar höra på stan typ att fan jag snodde stereo och slutsteg i en bil förut, det var skitenkelt. 


Jag hade lite funderingar om man skulle nita personen i fråga men då åker man dit för misshandel vilket inte är så himla smart. Då tänkte jag att man går till polisen och säger att jag har en misstänkt för inbrottet. Men polisen  lyssnar säkert inte som vanligt utan ljuger en rakt upp i ansiktet och säger att de ska kolla på det. Då tänkte jag att man istället kan tänd eld på skitungens bil så får man ut lite kompensation för sveda och verk.


Sannolikheten att de skulle komma på vem det var som tände eld på bilen är lika med noll. Finns fan inget sånt fall som är uppklarat, iallfall inte i stan jag bor i. Haha jävla nollor alltså nu har jag den perfekta planen.


Men jag kom på nu att om jag postar det här inlägget så kan jag inte göra det jag precis skrev om för då vet dom ju precis vem det är. Jag får väl vara en laglydig medborgare då.  

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards