Alla inlägg under juni 2008

Av Dennis Höglund - 3 juni 2008 18:13

Jag hade beställt en parfym från www.shopping4net.com som jag hade tänkt att ge till min flickvän. Men efter en vecka tyckte jag att det tagit lite väl lång tid och skrev till deras kundtjänst. Fick till svar att leveransen hade blivit försenad med en vecka så jag fick vänta några dagar till.


Jag gjorde en beställning i början på månaden och när det var den 20:e så skrev jag till deras kundtjänst igen och frågade hur det gick med min beställning. Då beräknade de att få sin leverans den 28:e.


Idag så hade jag fortfarande inte hört något ifrån dem så jag skrev till kundtjänst igen och frågade hur det gick. Då fick jag detta svar:


Tyvärr var produkten inte med i leverantörens sändning till oss och vi har ombeställd den och förväntar att få den inom ett par veckor. Vi beklagar förseningen.


 Då ruttnade jag och gjorde en avbeställning och jag kommer med all förmodan aldrig handla där igen. Det var nog en av de sämsta nätbutiker jag haft att göra med och jag handlar mycket ifrån nätet.


Av Dennis Höglund - 1 juni 2008 16:45

Nu för tiden så jobbar jag rätt mycket i Sthlm och där består trafiken mest utav taxibilar, cyklister, väktare och folk som inte hittar. Men nu är det cyklisterna som jag har blivit förbannad på. Som alla vet så behöver man inget körkort för att få framföra en cykel på allmän väg. Men det måste finnas några regler som omfattar cyklister också. Man står där vid trafikljuset med sin bil och det är rött, då ser man en cyklist komma rullandes. Saktar ner lite och cyklar över, va! Vafan tänker man gäller inga rekler cyklister. Skulle man själv göra likadant får man minst 3000kr i böter eller blir av med körkortet. Sen att cyklister tror att de äger hela jäkla vägen och vinglar fram och tillbaka som att de vore packade gör ju inte saken bättre. Det var så sent som igår då jag blev tvungen att tvärnita för att inte köra på en cyklist. Så om inte det var nog så pekade han finger åt mig. 

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards