Alla inlägg under juni 2007

Av Dennis Höglund - 5 juni 2007 05:27

Då var det morgon igen och klockan är halv 6. Jag har precis ätit frukost och sitter nu med ett glas vatten framför datorn. Jag måste lägga in lite bra musik på min ipod så att jag inte blir tokig när jag åker pendeltåg. Man kan koppla av på ett annat sätt med musik i öronen, sitta där med sin metro och lite bra musik. Det är livet det.


Jag måste lägga upp en bild på mig nu när jag klippt mig så ni inte tror att jag är långhårig och lurvig längre. Bamen ska komma hit idag också, jag undrar om det stavas bamen eller bammen men bamen verkar mest troligt. Jag får helt enkelt gå på magkänsla den här gången.


Imorgon är det Sveriges nationaldag och jag är alltså inte ledig, jag säger det igen inte ledig. Men jag är inte bitter för det är skönare att göra klart kursen istället för att dra ut på den.


Men nu måste jag fan ta och göra mig iordning så folk misstar mig för att vara någon gobit som är ute och tågluffar. 

Mm

Av Dennis Höglund - 4 juni 2007 20:18

Nu vet jag varför jag hatar att åka tåg, speciellt pendeltåg. De har en förmåga att aldrig komma i tid och så måste man betala en massa för att få åka med. SL borde betala mig för att åka med deras sunkiga tåg som trafikerar sträckan mellan VH och Nynäs.


Jag har iallfall överlevt min första dag på BYA i Solna. Gick väldigt smidigt att hitta dit då man aldrig varit och snurrat i Solna. Läraren var i en klass för sig då han var lagom dryg och cynisk. Han drog något skämt om att han hade fått diagnosen BCD av läkaren när han frågade om det inte var något fel på honom.  För er som inte vet vad det står för, Bitter, cynisk och dryg. 


Det är bra upplägg av kursen då det ingår många fikaraster för det är också en del av utbildningen ;). 

Av Dennis Höglund - 4 juni 2007 05:49

Det var ett par dagar sedan jag bloggade, jag blev förlorad. Men nu är det annat, nu är jag på gång igen. Jag ska iväg till Solna idag med 6 tåget. Jag ska på kurs som håller på i två veckor, sen får jag förmodligen börja jobba.


Fan nu börjar det bli lite ont om tid jag som ändå var uppe vid 5 och käkade frukost. Nu ska jag slänga på mig lite burberry touch sen ska jag ge mig iväg till tåget. 


Hej hej

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards