Alla inlägg under februari 2007

Av Dennis Höglund - 5 februari 2007 03:44

God morgon eller något..Här sitter man som en jävla mupp och kan inte sova. Jag sov lite mycket idag på dagen och så har jag slängt i mig två burkar energidryck så jag har väl satt mig i sitsen själv. Jävlar vad allt är bra då haha jag är iallfall en jävla sopa. I lördags var jag hemma hos blixten då han fyllde 21 och kicka fet fest på odins ;D. Det slutade med att han hade köksbordet i vardagsrummet vilket kanske säger en del. Vi hade även besök av störningsjouren haha "Ni kanske ska sänka lite", jäkla Gunnar alltså. Vi alla kände väktaren då han brukar hänga på shell där jag brukar få i mig mitt dagliga behov av koffein. Jag höll på skriva nikotin men det är ju fel för jag röker inte eller så.Jävla skitdag det har varit idag och jag är på jävla dåligt humör. Fan haha men ändå :). Jag har fått höra att jag är ond och påminner om mr burns. Haha jag tänkte typ vafan nu då så elak är jag väl inte. Vill tycka att jag är rätt snäll eller rättare sagt JAG ÄR SNÄLL MED TRE LLL ;D..Men grabbs take a chill pill för det ska jag nog göra nu.. Simma lugnt!

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards