Alla inlägg under juni 2006

Av Dennis Höglund - 25 juni 2006 15:41

Då var det väl dags att skriva något igen efter min uppehåll. Jag har iallfall lärt mig att det inte är bra att försöka skriva något om man är full eller bakis. Man skriver om sånna konstiga saker då som inte alls är relevanta. Iallfall...Midsommarafton var det bra drag på, vi tog oss ut till Nåttarö. Strax innan vi hade kommit fram till bryggan där båten ligger börjar det tok regna. Vi trodde att det var kört, hela dagen var förstörd men det avtog och vi kunde bege oss ut. Vi mötte upp med några polare i en annan båt som var stupfulla, dom körde 100m sen stannade dom och så forsatte dom så. Vi skulle åka med dom till muskö först men sen så märkte vi att det inte var lönt med tanke på hur dom höll på. Vi drog till nåttarö istället och det var nog tur det. Det var ett jävla drag där man träffade lite gamla polare. En redig fylla var det iallfall. Sen så hade det ju mindre roliga saker och jag var väl inte på världens bästa humör men vafan shit happens :D.Midsommardagen blev skön som fan. Vi gled några stycken till Utö och bryggseglade. Vet inte om det heter så men det är något liknande iallfall. Man sitter i båten vid bryggan och super :P.. Jag hade med mig en jäkla massa dricka ska jag säga er, nu är allt slut haha.

Av Dennis Höglund - 24 juni 2006 04:18

besviken kan vi översätta allt till :)

Av Dennis Höglund - 21 juni 2006 23:55

(23:52:52) y: jag skulle ju bygga en vägg(23:52:58) y: så typ famla jag(23:53:04) x: jaså och vart skulle den gå?(23:53:12) y: väggen?(23:53:17) y: inte en väg(23:53:26) x: godmorgon på mig..(23:53:28) y: a(23:53:32) x: glöm den

Av Dennis Höglund - 21 juni 2006 18:52

Man kan inte tro att det är sommar längre, regnar och är kyligt. När det är sommar ska det vara varmt och solen ska skina. Alla tjejer ska vara lättklädda och bruna, haha :).

2-2

Av Dennis Höglund - 20 juni 2006 23:55

Visst Sverige spelade väl bra i andra halvlek men första var ju fan katastrof. Deras 0-1 mål var ju så jävla dåligt gjort av Isaksson, han stod ju typ fan och jonglerade med bollen innan han sköt iväg den, den gick högt innan den dala, DEN SKULLE HAN HA RÄDDAT.Varför byta ut Allbäck mot en sämre spelare, Larsson och Allbäck hade hittat varandra och spelat bra ihop. Snälla Källström du är fan inte bra på fasta situationer så ge fan i att försöka dig på en jävla Beckaham.Peace.

Av Dennis Höglund - 20 juni 2006 14:51

Nu kom jag på vad den där hamburgaren heter som jag åt på vega igår/dag. Den heter alltså inte balsam burgare utan sambal burgare och är jävla god. Så nu vet ni det, åk dit och köp en vettja.Det luktar hallon just nu :)

Av Dennis Höglund - 20 juni 2006 14:01

Klockan halv två blir man väckt av mina föräldrar som kommer hem och börjar gapa och slamra i köket. Jävla liv tänker jag och är tvungen att kliva upp och dricka kaffe :p. Iallfall dom berättar att dom har blivit påkörda i sidan av någon jävla tomte, eh okej jaja kan ju inte vara så dyrt att fixa tycker man. Hmm vad sa han nu, 20k eh jaja.Jag ska gå ut och leka papparazi eller hur man nu stavar det. Man kan ju kolla upp det och sedan skriva det rätt men jag vet inte om jag orkar. Sitter liksom här vid datorn och dricker kaffe och bara njuter. Vafan då, det stavas paparazzi så nu är alla nöjda.Nu ska jag som sagt dricka kaffe och bara njuta :).

Av Dennis Höglund - 20 juni 2006 02:01

Då var man hemma igen efter kvällens utflykter, jag har nämligen varit ute och gått med sofie och christer. När vi kom ner till centrum kände jag hunger, jag var tvungen att få mat. Klockan var då halv 12 och shellmacken vilket är det enda som är öppet så sent stänger 12. Så vi började traska i ett raskt tempo, sofie ger sig och går hem men jag och christer fortsätter. Efter en bit på vägen bestämmer vi oss för att åka till vega istället.Jag beställde en balsam burgare eller vad det nu hette, jäkla god burgare måste jag säga. Innan vi åkte hem så köpte vi lite mjukglass och satte oss och myste lite i bilen. På motorvägen hem så gasade vi upp oss i 180, vilket bilden visar, lite innan höll vi på mosa en katt som inte riktigt visste vart den skulle :/. Kan inte bara djur hålla sig borta från vägarna? Då skulle dom bli en väldans massa säkrare.Eh lite andra bilder också, enjoy :).. HAHA typ dom på svanarna, vad fan gör dom?

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards