Alla inlägg den 16 juni 2006

Av Dennis Höglund - 16 juni 2006 21:55

Då har man varit ute och provat att åka inlines då, jag var inte direkt någon höjdare. Höll fan på ramla ett par gånger, sen att det knappt går att bromsa är ju inte heller så bra. Svänga i en nedförsbacke är inte lätt då man är dålig på att åka och på att bromsa .Så har jag varit och fixat ihop min systers nya dator också, tror aldrig jag har sett en skrivare med så många knappar. Det tog ca 30 sek för den att starta, snacka om skrivare :S.

Av Dennis Höglund - 16 juni 2006 17:42

Nu har jag köpt mina fina inlines, dom höll på lura mig på 500kr men den gubben gick inte ;). Dom är så fina att jag tänkte bifoga en bild. Köpte en massa annat också som inte alls var meningen. Nu är det bara ge sig ut och åka.

Av Dennis Höglund - 16 juni 2006 10:43

Då var man tillbaka ifrån matteprovet i MaB, det gick inte allt för bra. Var lite man hade missat i boken tror jag eftersom vissa uppgifter var lite offside. Man kanske ska räkna dom där repetionsuppgifterna iallfall. Vi får väl se hur det går nästa gång, då ska jag vara mer förberedd.Så när man sitter där inne i matematikens värld med plus,minus och musik i öronen kommer läraren fram och stör. Tydligen så störde min musik dom andra och hon bad mig stänga av, jag kan säga att jag hade rätt hög volym på. Då fråga jag helt snällt om jag bara inte kunde sänka men det gick inte alls. Det satt en brevid mig och lyssnade på musik men det var väl en annan femma, mobba den nya i klassen vettja :/.Äh, who needs volymkontroll anyway!

Av Dennis Höglund - 16 juni 2006 08:27

Igår var det dags för alla 9:or att sluta och då är det lite musik och lek nere på nicksta. Men en sak som inte alla vet är att man kan få en sån här fin t-shirt om man är nykter. Man måste blåsa och så för att bevisa att man inte har druckit något, eh vatten går ju bra men inte alkohol :þ.Jag var där nere igår vid två tillfällen men det blåste lite först men sen så var det skönt. Dropfill eller vad dom hette var ju helt okej men vad fan var det för 4 grabbar som skrek 149 backlura genom två låtar :S.Dom var tydligen bra eftersom dom fick uppträda två gånger, ehh jag håller inte med. Jag har iallfall min t-shirt nu och det är det viktiga. En kompis till mig var också nere och ville ha en men hon kunde inte hålla sig ifrån spriten, synd synd.Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, ska iväg på matteprov vid 09:15, det ska nog gå bra. Jag ska in och köpa inlines idag också så man kan bli lite fit, haha wish me luck.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards