Alla inlägg den 15 juni 2006

Av Dennis Höglund - 15 juni 2006 13:42

Det är helt fantastiskt hur bra det funkar, linux + ipod. Jag trodde det skulle bli en jäkla massa krångel med det hela, har läst hur andra haft problem.Skrev en regel för udev och nu hittar amarok min ipod själv så det är precis som itunes om inte bättre ;). Christer har fortfarande inte vaknat verkar det som så det blir nog inte sjön idag, men det gör ju inget för det har börjat komma lite moln.Vi ska iallfall försöka få ihop hans saab igen idag. Vi började slita i hans turbo lite igår men den vi tänkte byta till var inte likadan så vi behöver lite andra saker. Vi var ute på torö igår och försökte få bort en men det var lite rostigt så 2 bultar gick av :þ. SEN så var det mördarmyggor överallt, ahh fan. Jag trodde jag skulle klara mig ett tag utan jäkla mygg, fan också.En bild på hur amarok ser ut :)

Av Dennis Höglund - 15 juni 2006 10:36

Kanske så stämmer det att efter regn kommer solsken men ibland kan det ta lite tid. Igår regnade det och idag är det fint väder. Ska man ringa Christer nu och säga att vi ska åka ut på skön eller ska jag låta han vakna själv? Äh jag har tappat bort min kaffekopp, jag brukar hämta kaffe i köket och ställa den på något strategiskt ställe i mitt rum. Efter ett tag vid datorn så är den borta. Ett äpple och en kopp kaffe, det är en fin frukost det.Min ipod säger fortfarande "Do not disconnect" men jag tror inte det gör så mycket för jag har kopplat ur usb-kabeln ett antal gånger. Nu är det rockbox på den också, woho!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards