Alla inlägg under oktober 2007

Av Dennis Höglund - 2 oktober 2007 11:54

Jag klev upp för en halvtimme sen och sitter nu här med min berocca och väntar på att min mat i mikron ska bli varm. Ska iväg till Södertälyeah sen och jobba och så.


Men igår när jag åkte hem så såg jag nog flest råddjur i mitt liv hittils, jäklar alltså. Jag stannade fem eller sex gånger för att de stod stilla vid vägkanten och skulle springa över. När jag kom närmare Sorunda så jag att någon hade kört på en liten räv som låg kvar på vägen.


Kör man på ett djur ska man väl iallfall stanna bilen gå ut och kolla om djuret i fråga lever och vidta åtgärder, tex flytta det ifrån vägen om det är dött. Sabla amatörer säger jag bara.


Om man ska sluta slösa tid och dricka sin berocca istället och kanske ta och värma sig lite dag. Sen måste jag förbereda mig inför en hård arbetsdag ;). 

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards