Alla inlägg den 9 september 2006

Av Dennis Höglund - 9 september 2006 14:30

Igår kväll kollade jag och Rebecka på Silent hill. Jag har hört att den ska vara bra men det var urdålig. Var länge sen jag såg en film som var så seg och tråkig som den. Det är visst så att skräckfilmer blir antingen succé eller flopp och Silent Hill floppade.Jag hade fått till uppgift att välja film till kvällen och jag plockade fram Ladder 49 och Silent Hill. Man kanske skulle valt den andra men vi såg båda ändå. Vi började även se på Family guy filmen som är tokbra. Säger ni något annat så ljuger ni för er själva eller är så är ni politiker.Usch nu sa jag något om politik själv, jag är så less på allt skit man får hem. Jag är 20 år så jag får reklam från alla jäkla ungdomsrörelser dom har. När dom har skickat reklam för samma parti en gång så räcker väl det? Nä vi skickar 3 till så kanske han går med. Så är inte fallet bara så ni vet ;).Jag lovade även Rebecka en bild på min heta mössa och det måste jag hålla. Eller jag kanske lovade en pose i min heta mössa det gör det samma, jag har iallafall fixat en bild. Nu ska jag dricka mitt kaffe som strax är klart och försöka hitta på någonting idag. Det kanske blir en hemmakväll med lite plugg eller en utekväll med lite lek. Det är skönt att man kan använda ordet lek när man är 20 år, haha.Boys and girls, tjingeling

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards