Alla inlägg den 16 september 2006

Av Dennis Höglund - 16 september 2006 16:20

Igår var jag ute med lite folk från gamla klassen och bowlade. Jag drack lite för många öl så det gick inte så bra för mig, fick under 60 på första serien.Efter bowlingen drog vi hem till en polare som vi hade hjälpt att flytta på dagen och drack lite öl och sprit. Då tog hans tjej fram bananlikör eller något sånt som var rätt god. Imorse tyckte jag inte det längre då jag drack den åt andra hållet. Men nu är jag fan fit for fight. Om det nu är någon som vill fightas ;D.Runt 2 på natten började jag röra mig hemmåt. Det var en bit att gå och jag var själv så det var inge kul. Jag ringde frogo och störde henne lite :D.. Man får hoppas att man inte sa något dumt för det får jag väl äta upp.Nu ska det grillas här hemma så jag är behövd men det var ju kul att ni kunde komma förbi. Får bjuda på lite kaffe nästa gång :D.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards