Alla inlägg den 15 september 2006

Av Dennis Höglund - 15 september 2006 18:08

Jag har hjälp en kompis och hans tjej att flytta idag. Tänk att det ska vara så jobbigt att bära lite saker. Det är det inte egentligen men man tycker det när man väl står där. Sen när man har burit in allt i lägenheten ser det ut som det är så lite saker. Jag har iallafall åkta fram och tillbaka till Farsta. Det var iallfall en god kebabrulle jag köpte på pizza house i Nynäshamn. Nu ska jag allt ta och dricka en kopp kaffe och göra mig iordning för kvällen. Lite folk ifrån gamla klassen ska bowla idag och ta några öl. Jag tänkte gå dit och läxa upp dom lite.

Av Dennis Höglund - 15 september 2006 09:36

Idag klockan 07.35 hade jag körlektion. Vi skulle ha en utbildningskontroll vilket är ungefär som en uppkörning. Jag är där i tid och sitter och väntar på att dom ska öppna men ingen kommer. Jag kollar på klockan kvart i är den och vars fan är läraren då? Nähä nu skiter jag i det här tänker jag för jag orkar väl inte sitta där och vänta som ett jävla fån. Kan åka hem och göra iordning lite gott kaffe istället.När jag är hemma sätter jag på kaffe och sätter mig vid datorn och utför lite sysslor. Runt 9 ringer läraren och säger att det har blivit ett missförstånd och undrar om jag kan komma dit senare. Men nu känner jag fan inte för det. Blev så jävla less på att han inte var där då han skulle vara där. Jag gick och la mig i tid igår och gick upp i tid för att jag skulle ha lektion vid 13 eller? Nä så går det fan inte till. Jag borde fan få en gratislektion nu för om man själv missar en lektion så får man betala för den.Jag skulle egentligen ha skola idag också men jag blev så jävla less. När jag blir less så spelar det ingen roll vad det är för jag struntar i det ändå. Ett bra exempel är när jag gick på gymnasiet och jag hade tjafsat med min religonlärare, hon säger att jag kan få betyg i religionen om jag gör om ett prov men jag säger att jag skiter i vilket å går där ifrån. Hur fan dum är man inte då? Jag försökte köra samma sak när jag gjorde lumpen men det funkade liksom inte med tanke på att jag hade befälsbefattning. Jag måste räkna lite matte idag om jag ska klara min mattekurs. Jag har inte lagt ner så mycket tid på mina stuider känner jag. Man kanske ska göra det om man inte vill gå på komvux ett år till. Det ska bli lite kul att se om jag får något csn-bidrag med tanke på att jag varit borta typ hela veckan. Jävla dåligt av mig ska skärpa mig till nästa vecka. Då jävlar blir det storsatsning, stor offensiv med andra ord.Lite räkna då, 1+1=3 eller nått :p. Bilder är jag på morgonen.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards