Alla inlägg den 24 september 2006

Av Dennis Höglund - 24 september 2006 19:11

Jag såg på Frostbiten nyss och jag måste säga att den var helt jävla urdålig. Man kan tycka den verkar intressant ibörjan tills den spårar ut helt. Vampyrer och skit vafan. Vem kan tänka sig en svensk vampyrfilm som utspelar sig i norrland? Jag kan inte ens skriva något om den tilltala mig inte alls. Visst det var bra effekter för att vara en svensk film men inget annat.Se Stockholm Boogie istället.

Av Dennis Höglund - 24 september 2006 13:11

Igår var jag på inflyttningsfest hos en polare. Det var lite skönt folk där, lagom liksom. Det är jobbigt när det är för mycket folk för då blir festen så jävla stökig och skit. Vi blev utkastade runt tolvtiden pga han som vi var hos bråkade med sin tjej.När Christer skulle ut ifrån toaletten kunde han inte få upp dörren, den hade gått i baklås. Haha det var lite skoj vi stod där och sa åt honom att vrida på nyckeln och dra i dörren. Men inget hjälpte typ så han som bor där klättrade in i badrummet och försökte hjälpa lilla Christer. Men det ville sig inte så det fick bli en hockeytackling för att få upp dörren. Nu har dom en dörrkarm att byta ut också. För visst fan heter det väl så? Jag är dålig på sånt där men jag tror det är rätt.Det hände mycket skoj igår, när vi blev utslängda stod det ett annat gäng grabbar där ute. Jag kände igen två utav dom, ena var halvbror med en polare som jag hade när jag var yngre och den andra tja det var om en tjej. Vi hade tänkt att gå hem till en annan och forstätta festa så jag sprang hem och hämtade en liter renat men det var ingen som orkade gå. Han som vi skulle hem till bor en bit bort så det är väl inte så svårt att förstå. Så vi gick en bit och drack lite renat på vägen. Ja just det haha det var en blondin som total däckade typ jäklar vad full hon blev. Sånt är så jäkla jobbigt när man måste hålla reda på det. Tur att det inte var min vän då. Lilla Christer fick skjuts hem och gick och la sig. Han var nog den största kärringen av oss alla.Med det säger jag god förmiddag.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards