Alla inlägg den 13 september 2006

Av Dennis Höglund - 13 september 2006 16:07

Idag klev jag upp vid 10 ungefär och kollade på X men last stand. Det var väl en av dom bättre i den triologin. Sen ringer min far och säger att han hade gjort klart något vi skulle ha till bilen. Strax efter ringer min mor och frågar vad jag gör och om vi ska gå ut och äta lunch. Då upplyser jag henne om att jag snart ska iväg till komvux och plugga.När jag väl är nere på komvux så får jag reda på att vi inte alls ska ha någon vanlig lektion. Vi ska kolla utrymmningsvägar och gå ner på stan och spana in valstugor. Jag hade lika gärna kunnat struntat i det och ätit lunch ute med min mor. Fan ibland blir man fan less på sånt där, dom borde varan en när dom ska göra idiotsaker. Okej att utrymmingsplanen kanske inte var idiot men det var iallafall utrymmningsvägen. Dörrar som öppnades åt fel håll, krånglig väg som inte var helt självklar. Innan man kom ut kom man in i husets innegård vilket kanske inte är så bra om det brinner runtom.Jag kände att jag kanske ska börja motionera och gymma lite. Började känna mig lite onyttig och tjock. Haha värsta tjejsyndromet typ. Ja kanske inte alla tjejer som är så men dom flesta är väl iallafall så i en viss ålder. Men gymma skulle man ju kunna göra, bli lite biff och så.Nä men kaffe då...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards