Alla inlägg den 17 september 2006

Av Dennis Höglund - 17 september 2006 05:05

Nu är jag hemma ifrån kvällens bravader. Jag var ute och åkte lite bil med Christer och till en början var kvällen lugn och skön. Men sen så ringde en tjejkompis som ville att vi skulle gå ut och dricka me dom. Man kan väl inte säga något annat än ja så vi gick ut. Stället som vi var på stängde vid 3 och både jag och Christer var sugen på lite efterfest. Vi försökte locka med oss lite folk hem till honom men det var ingen som var sugen. Alla skulle hem och sova. Vafan liksom är det amatörernas afton ikväll också men vad gör man. Jag och Christer gick iallafall hem till honom och käkade korv och drack ett par bärs. Sen begav jag mig hemmåt alltså där jag är nu i skrivande stund. Jag ska strax sova men först tänkte jag blogga lite. Jag är inte så himla påverkad, alkometern visade 0.40 så man är ju inte helt offside. HELVETE, jag hade ett glass med vatten som stod brevid datorn. Jag råkade slå ut det när jag sträckte på armen. VAFAN också kommer ta tid som fan att torka upp allt det där vattnet. Här ska man vara lite nyttig och dricka vatten i förebyggande syften men vad fan sker istället. Blir att hämta nytt vatten och torka upp det gamla. NU SKA JAG SOVA!Eller ja snart... Det är trevligt kommentarerna jag får känns det som man gör någon nytta iallfall :). Men sängen och det blöta golvet väntar, inget annat blött iallafall eller då skulle man nog säga vått. Haha nä nu har jag varit snusikig så det räcker så innan det spårar ur, goder natter :D...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards