Alla inlägg under oktober 2006

Av Dennis Höglund - 8 oktober 2006 10:55

Man är lite seg, igår blev det partaj. Vi var ett par stycken som bowlade och hade lite skoj. Efter bowlingen blev det världens tjafs med några killar som var där. Vissa personer har ju en förmåga att slänga ur sig ord som inte alltid passar. Det blev inget bråk som tur var men det var nära. Jag är så jäkla trött att det är helt sjukt. Man har inte fått sova någonting alls känns det som. Men nu ska jag ta mig lite kaffe å sova tror jag. Jag behöver ta igen mig om jag ska orka studera idag.

Av Dennis Höglund - 7 oktober 2006 15:12

Min fina cykel är på god väg att bli klar nu. Jag var nere och stänkte på lite färg nyss. Den blir riktigt fin alltså. Nästan så att man ska hålla den ifrån det där blåa som jag tänkte lägga på. Ska nog ha den svartmetallic ;D. Christer ringde mig för ett tag sen och frågade om jag ville följa med på fest. Fast han visste inte säkert om det blev någon men det var något på gång sa han. Då kanske det blir party ikväll :). Det var ju ett tag sen sist så det sitter inte helt fel.Nä men om man ska ta å läsa lite medans man är ung och förståndig.

Av Dennis Höglund - 6 oktober 2006 23:36

Jag har tråkigt.Jag vet inte vad jag ska göra.Vad ska jag göra?

Av Dennis Höglund - 6 oktober 2006 12:40

Nu hade jag utbildningskontroll på bilskolan :o. Jag visste inte ens om att jag skulle ha det. Men det gick bra, allt han inte tyckte om var att jag genade lite i vissa korsningar och så. Så var jag lite för bekväm med ratten, sen när du har fått körkort kan du vara bekväm sa han åt mig. Jag har lite skön lärare hah :)

JA!

Av Dennis Höglund - 6 oktober 2006 10:51

Jag måste bara tillägga att jag vann. YEAH!

Av Dennis Höglund - 6 oktober 2006 10:35

Haha yes då har man kommit till finalen. Ska jag finna min första grand slam i topspin nu? Ja det återstår att se. Jag hade inga problem med att spöa första gubben, andra gubben jävlades lite men nu ska vi se hur det går med tredje och sista i finalen.

Av Dennis Höglund - 6 oktober 2006 10:07

Jag har blivit riktigt seg att gå upp på morgonen, det var jag aldrig förut. Det kan ha något att göra med att jag går och lägger mig vid 4:a också. Ska snart iväg till bilskolan och ha körlektion så jag var så illa tvungen att gå upp. Annars kostar det 450kr fast jag inte kör och det har jag inte riktigt råd med. Det börjar närma sig min uppkörningstid också :)..Nä det var inget haha, jag kollade på lappen nu och det stod 11:35 inte 10:35 aja där ser man hur uppmärksam man kan vara ibland. Då får jag väl ta och sätta på lite bra musik istället.Jag har funderat lite på om det är värt att börja handla musik på internet istället för att ladda ner. Det jobbiga ska ju vara att man inte kan kopiera låten så många gånger man vill. Det är iallfall vad jag har hört ifrån kompisar. Typ om man kopierar den man köpt ifrån datorn till mp3spelaren så får du inte kopiera den mer sen. Det låter ju lite surt så jag vet inte riktigt om jag vågar.Jag har unnat mig själv lite gevalia mellanrost snabbkaffe som jag ska dricka nu medans jag försöker vinna ett grand slam i top spin. Wish me luch haha lunch nä men luck :)

Av Dennis Höglund - 5 oktober 2006 17:00

Nu har jag dammsugit hela lägenheten åt min mor. Hon sa att hon skulle städa men hon hade jobbat och orkade inte så jag gjorde det åt henne. Ibland är man snäll och ibland inte :p. Nä men hon har jobbat både för och eftermiddag två dagar irad så hon var lite slut.Nu ska jag iväg och köpa middag vilket förmodligen blir en kebabsallad med vitlökssås på pizzahouse.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards