Alla inlägg under oktober 2006

Av Dennis Höglund - 19 oktober 2006 10:05

Ja nu undrar ni ju lite varför jag inte har skrivit något :). Kan det vara för att jag har varit ute och kört bil hela gårdagen kanske ;). Med andra ord så klarade jag mig. Det gick hur bra som helst tyckte jag själv under körningen och det tyckte vv också. Jag har nu en sån här snygg lapp som tillfälligt körkort men jag bör väl få det riktiga på måndag eller något. Fan vad skönt det ska bli. Mitt id-kort är så jävla fult så man lite utav skäms när man visar det. Jag ska utreda en sak hade jag tänkt. Många typ säger legitimation när man menar id-kort. Jag jag har förstått så är legitimation typ något helt annat som en läkare har en läkar legitimation men ingen bild på skiten. Det är ett intyg för något och inget som visar vem man är. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Av Dennis Höglund - 18 oktober 2006 00:03

Fan jag har varit inaktiv grr. Det gillar jag inte själv ibland. Men jag var fast i golfens värld igår och idag. Det märks för jag har inte studerat så mkt som jag borde göra. Jag fick iallfall mvg på mitt uppdrag i rättskunskap. Det är väl iallfall bra?Imorgon eller ja rättare sagt idag har jag uppkörning. Jag är jävla närvös så jag vet inte om jag kan sova. Därför har jag suttit uppe lite länge nu för att det ska gå lättare. Fan tusen saker att tänka på för att klara skiten. Jag tror helt ärligt att jag inte klarar det och gör jag inte det så ger jag så i helvete fan i det där skiten. Kostar ju 18 miljarder när man kör på en jävla skola som försöker lura av en pengar typ. Jävlar alltså, men nu är jag inne på fel spår.Jag är nervössssssss, nu ska jag nog försöka sova eller nått :/..

Av Dennis Höglund - 17 oktober 2006 20:47

Jag har tråkigt och är lite nervös :/..

Av Dennis Höglund - 16 oktober 2006 07:41

Jag trodde att jag hade ställt in larmet på mobilen men icke. Jag vaknar lite efter sju och kommer på att jag börjar åtta. Vadfan har inte min mobil ringt för? Jag minns att jag ställde den igår för att jag skulle komma upp i tid precis som jag alltid gör. Det kanske är någon som har spökat i mitt rum och stängt av den bara för att jävlas med mig, argg.Men nu är jag iallfall uppe men jag hinner absolut inte duscha men vafan får tvätta håret lite snabbt bara. Har bara en lektion så funderar på om man ska slänga sig i ett bad när man kommer hem och ta det lite lungt. Lägga sig och läsa en bra bok, det var länge sen. Jag ska läsa en historisk roman eller nått sånt.Usch då klockan är kvar i och jag känner hur kallt det är ute för mitt fönster är öppet. Det känns som att det är väldigt kallt ute. Måste jag ta på mig jacka nu eller?

Av Dennis Höglund - 15 oktober 2006 15:47

Hon har blivit riktigt tråkig på senare tid. Hon vill aldrig ses nuförtiden. Hon har bara dåliga ursäkter och bortförklaringar. Det sägs att hon inte har tid fast hon inte går i skolan eller jobbar. Det har jag lite svårt att få ihop. Jag tror att det något annat men personen i fråga har ju problem att säga vad. Vad gör man åt sånt här då?

Av Dennis Höglund - 15 oktober 2006 12:31

Igår vad det fest och livligheter hemma hos blixten. Synd bara att det var fem för många killar och 3 för några tjejer annars var det riktigt trevligt. Vi hade mycket dricka så det gick ingen nöd på oss. Sen kommer tre grabbar till och en tjej, åhh jaha ingen har något att dricka med sig. Vi bjuder på lite öl till vi upptäcker att vi har typ 3 öl kvar. Typ jag hade druckit två öl då så man undrade lite vad som hade hänt. Men det blir lätt så när man har fem personen på en platta.Man försökte ju få dit några tjejer man kände men det var ju ingen som ville. Fan att alla ska vara så jävla tråkiga då, nä vi ska se på film. Okej om man hade en jävligt bra anledning som t ex, jag spelar innebandy och har match imorgon. Då måste man ju vara lite laddat så man inte skjuter åt vänster när man skulle slå bollen åt höger.Skönt att man inte mår ens en droppe dåligt idag. Jag drack en massa vatten igår när vi var på väg för att käka så man klarade sig fint. Jag håller mig flytande liksom haha. Nä men nog om mig fast nu så råkar den här bloggen handla om just mig. HAHA...

Av Dennis Höglund - 14 oktober 2006 12:38

Idag har jag och morsan varit ute och kört lite bil. Jag har ju uppkörning nästa vecka så vi gav oss ut och övade lite. Jag vet inte om det finns så mycket mer att öva på liksom men man får ju lite vana iallfall. Min mor säger att det kommer gå bra så det är ju bara att hoppas på det. Jag hoppas iallfall på det för annars känns det som jag skiter i det. Det brukar vara så för mig, klarar jag det inte så ger jag upp och skiter i det. Då var det inte menat för mig liksom.Sen åkte vi och handlade lite tillbehör till tacosen. MM lite gott det var satt inte fel någonstans. Chester ringer lite sernare och frågar om vi inte ska partaja, jag bah eh jo visst grabben...

Av Dennis Höglund - 13 oktober 2006 07:07

Har den här veckan gått lite fort kanske? Fan det känns som att det var tisdag igår men det var det ju inte. Skönt med fredag då vet man att man har två dagar att ta det lite lungt och att sköta grejorna i sitt tempo.Jag har bara en lektion idag sen är jag ledig. Men eftersom jag är så duktig så ska jag nog studera lite när jag kommer hem. Jag har märkt det själv att det är bra att börja med det man gått igenom på lektionen så man inte glömmer allt. Man behöver inte hålla på i 18 timmar en någon timme är ju bra. Det tråkiga är att jag inte har en aning om vad jag ska göra på kvällen. Som det ser ut så blir det inte ens något party. Tanken var att vi skulle ha hemmafest hos en polare men det verkar inte bli av. Det är lite tråkigt med tanke på att man hade sett fram emot det. Man får väl sitta i sin ensamhet och se på någon bra film eller något.Det är synd att fesken har förälskat sig i en annan tjej annars hade man kanske kunnat umgås med henne. Men så blir det nog inte. Nu tänker jag iallfall göra iordning en lite god frukost åt mig så jag får lite energi. Hur går den då? Lite mat i magen man orkar hela dagen? Eller Mycket mat i magen man orkar hela dagen?Jag tycker båda går hem iof :).

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards