Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 19 oktober 2006 18:51

Det känns inte som att jag kört så långt som jag gjort. Eller så mycket, men det tycker tydligen plånboken. Inte billigt att vara ute och nöta bil. Men kul är det med nytaget körkort iallfall.Tack för alla kommentarer. Så tillbaka till det där med id-kort och legitimationer då. Jag tänkte på det lite mer och tycker ändå att det låter mer rätt att säga id-kort. För det är ju vad dom egentligen vill se.

Av Dennis Höglund - 19 oktober 2006 10:05

Ja nu undrar ni ju lite varför jag inte har skrivit något :). Kan det vara för att jag har varit ute och kört bil hela gårdagen kanske ;). Med andra ord så klarade jag mig. Det gick hur bra som helst tyckte jag själv under körningen och det tyckte vv också. Jag har nu en sån här snygg lapp som tillfälligt körkort men jag bör väl få det riktiga på måndag eller något. Fan vad skönt det ska bli. Mitt id-kort är så jävla fult så man lite utav skäms när man visar det. Jag ska utreda en sak hade jag tänkt. Många typ säger legitimation när man menar id-kort. Jag jag har förstått så är legitimation typ något helt annat som en läkare har en läkar legitimation men ingen bild på skiten. Det är ett intyg för något och inget som visar vem man är. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards