Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 5 oktober 2006 17:00

Nu har jag dammsugit hela lägenheten åt min mor. Hon sa att hon skulle städa men hon hade jobbat och orkade inte så jag gjorde det åt henne. Ibland är man snäll och ibland inte :p. Nä men hon har jobbat både för och eftermiddag två dagar irad så hon var lite slut.Nu ska jag iväg och köpa middag vilket förmodligen blir en kebabsallad med vitlökssås på pizzahouse.

Av Dennis Höglund - 5 oktober 2006 01:24

Bara så ni vet så har jag inte kastat in handduken ännu. Jag vet inte om jag kommer göra det på ett tag heller. Man kanske ska skriva ut lite dvdfodral nu när man har sin nya fina skrivare. Mm jag ska nog fundera på det ett tag, eller om man ska skriva klart arbetet om etiopen som ska vara klart tills idag. Vi skulle jobba i grupp och ha mailkontakt med varandra men jag har inte fått något mail alls ifrån någon.Jag skulle sammanställa vårat arbete nu under veckan och skriva lite själv men hur lätt är det om man inte fått något. Så jag tänkte göra klart skiten själv och säga det till läraren att jag arbetade med en påse med nötter. Fan vad sur jag blir, här ska man vara duktigt och få bra betyg men så hamnar man med nötter. ARGHHHHH

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards