Alla inlägg den 10 oktober 2006

Hmm

Av Dennis Höglund - 10 oktober 2006 19:34

Det är jobbigt när man vet att folk inte säger som det är då vill bara strunta i dem. Jag funderar på om jag nästan ska göra det för det ger liksom inget. Man frågar flera gånger men det är tydligen inget fast man märker det. Man är ju inte helt dum i huvet. Får man inget veta så kan man inte göra rätt för sig. Mm det är inte alltid lätt får nog ta och skaffa en sån där magic 8 ball som man skakar på så säger den ja eller nej.

Av Dennis Höglund - 10 oktober 2006 18:50

OJDÅ! Nu är jag lite grym på att köra om för jag har haft en lektion i det. Haha fan va skoj det var då, nä men alltså det var lite onödigt. Eller det var jäkla onödigt nu blir jag ledsen som slösade pengar på det. Jag har uppkörning nästa. Jag går runt å tänker på att jag inte kommer klara det och gör jag inte det så skiter jag i det för det har fan kostat 18 miljarder snart.Ähh lite studier å en kopp kaffe och sömna då. Kanske en film senare om man har tid, på återseende.

Av Dennis Höglund - 10 oktober 2006 10:40

Då är man uppe igen efter en natts sömn. Jag ställde ingen klocka på alarm imorse så jag skulle kunna vakna själv och skönt var det. Kliva upp när man själv vill är fan fint. Jag börjar inte förens sent idag med naturkunskap.Idag har jag omkörningslektion på bilskolan också, jag undrar lite vad jag ska lära mig där för det kommer aldrig vara samma sak som att köra om på riktigt. Sen har jag väl övningskört i snart en år om man räknar tiden innan jag gjorde lumpen också. Det är inte så att jag aldrig kört om någon förut liksom. Sen har jag hört en massa skit om bilskolan jag går på också. Att dom försöker lura pengar av eleverna och att två lärare slutade där för att börja på en annan bilskola. Man vet ju inte vad man ska tro.Jag är nästan klar med min körkort så jag skiter i vilket för det är inte så att jag kan få mina pengar tillbaka bara för att jag tror dom har lurat mig på pengar...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards