Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 4 oktober 2006 19:22

Nu har jag packat upp skrivaren och installerat allt och testat den. Den är jäkla fin alltså, riktigt nöjd med köpet. Smidig installation och allt sådant. Två fack för papper och så kan man skriva ut på cdskivor också, asså direkt. Visste jag inte ens om att man kunde göra med den haha, det visar ju hur mycket jag läste.Nu ska jag göra klart mitt historia arbete så jag har något att skriva ut på skrivaren :D..

Av Dennis Höglund - 4 oktober 2006 14:57

Jag har varit väldigt lat idag, gick inte till skolan, har inte gjort något med mitt historiaarbete och inget annat vettigt. Däremot har jag spelat lite xbox och flyttat runt lite grejor så har jag plats för min skrivare när den kommer. Men när jag kollar kollid på posten hemsida så står det att dom inte vet vart mitt paket är?! Ska dom ha spö eller? Jag behöver min skrivare rätt mycket för tillfället. Så det vore ju rätt bra om den kunde komma fram. Men även om det inte står att den är framme så kommer jag att skriva ner kollid och gå till mitt postombud och kolla om dom har det och om jag kan få ut det.Nu ska jag dricka lite kaffe och spela lite xbox. Eller ska jag ner i hobbyrummet och måla min cykel, hmm.

Av Dennis Höglund - 4 oktober 2006 10:06

Jaha vart är världen påväg när man blir väckt av ett sms ifrån comviq att det är gratis mms på helger till alla man känner. Är detta ännu ett av världens stora i-lands problem?Nu är jag iallfall uppe så jag tänkte passa på att skriva klart mitt historia arbete och försöka får lite annat gjort. Jag känner att jag har varit lite lat nu i början av veckan. Man har fan inte råd att vara lat när man har så mycket att göra som jag har då hamnar man så jävla mycket efter att man aldrig kommer ifatt igen.Jag kommer inte ihåg om jag har sagt det men jag har beställt en skrivare ifrån inwarehouse för nån dag sen. Den borde komma idag eller ja den ska komma idag för igår när jag kolla var den redan påväg till mitt postombud. Det betyder att jag borde få en avi idag så jag kan hämta ut den :). Det funkade liksom inte att knata in till den andra skrivaren hela tiden för att skriva ut så jag köpte en egen. Hade varit lite skönt med en nätverksskrivare men min ekonomi räckte inte till för det. Man kan köpa en printerserver sen om man får pengar över. Kanske när man säljer en bil :p.Lite kaffe och några mackor så är man i full gång igen då. Vi får väl se sen om jag tycker om min nya skrivare eller ej, hade tänkt att försöka beskriva hur smidigt allting går. Tjingeling

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards