Alla inlägg den 2 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 2 oktober 2006 22:05

Idag har jag och Christer varit inne på biltema och handlat lite. Jag köpte färg som jag ska spraya min cykel med. Den kommer bli snygg som få kan jag lova. Men det intressanta var att vi höll på krocka på vägen in. Vi låg i 90 innan en rondell och så blev det stop framme i rondellen och Christer bromsade. Då tappade hjulen fästet och vi började glida helt okontrollerat. Vi snurrade ett varv mitt i rusningstrafiken utan att träffa någon annan bil. Hade vi LITE tur eller haha. Sen åkte vi vidare till biltema och handlade.Sen åkte vi till mcDonken och åt mat, en stora menyn liksom. Nu när man kommer hem så är man inte så sugen på mat direkt. Men jag ska nog äta lite så mor min inte blir besviken :).

Av Dennis Höglund - 2 oktober 2006 07:33

Godmorgon, jag gillar inte måndagar, från och med nu är alla måndagar torsdagar istället. Så idag är det torsdag, ahh vad skönt snart fredag igen.Det är inte skönt att ha en stor nyckelknippa så jag har bantat ner mig till tre nycklar och tagit bort mitt nyckelband. Det tycker jag också är lite vuxenpoäng på att bara ha det nödvändiga.Ibland så känns det som att jag läser tre ämnen för mycket för att hinna med allt. Jag har tex inte hunnit fått något gjort i rättskunskapen än och ändå har kursen hållit på i snart 3 veckor. Men jag ska lösa det här, den enda kursen jag möjligtvis inte kommer lyckas med är matten fast jag vill så gärna.Nu kaffe, packa å ge sig av till skolan då.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards