Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 26 oktober 2006 06:02

Jag känner att jag har tagit en välbehövd paus ifrån bloggandet. Ibland blir man bara så less på allt att man bara ger upp. Det är väl ungefär det som har hänt. Men nu är allt mycket bättre. Man är uppe lite tidigt kanske men jag måste för jag ska köra min far till jobbet då han jobbar långt bort och inte har eget körkort. Det kanske är dags för honom att ta det? Han har liksom kört utan körkort i flera år men har aldrig direkt ansträngt sig att ta körkort. Han började gå på teorilektionerna med mig men slutade direkt efter det. Jag tror inte det gick så för honom på de där proven som bilskolan har och då gav han upp. Ska försöka motivera han att börja igen.Jag börjar skolan vid åtta så då hinner jag med att duscha när jag har skjutsat min far. Jag har sagt att jag ska köra lite grejor idag till Handen men jag vet inte om jag har tid med det. Vi får väl se hur det blir.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards