Alla inlägg den 11 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 11 oktober 2006 12:43

Ja nu måste jag säga att jag är lite lost. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet att jag sa igår att jag hade bestämt mig men det har jag egentligen inte. Nu är det så att personen är ganska skön utav sig så det gör det lite svårare. Sen har vi ju lite åldersskillnad :o och det har man ju fått höra lite av men dom blev lite tysta när jag sa åt dem att hålla käften. De kan ju bry sig om sina egna små problem istället som oftast inte är så jävla små utan jävligt stora, HAHA.Mina problem är små om man skulle jämföra haha nu fick jag till det igen. Men iallfall jag kom och tänka på just det här "what to do what to do" så jag tror jag har hört det i en film eller något. Jag satt och funderade ett tag för det måste vara en film jag sett nyligen för annars skulle jag inte komma på det. Det kanske är så att det kommer från andra sidan häcken men man vet aldrig jag har haft fel förut och kan ha det igen. Eller vänta nu.. Har jag haft fel förut eller är det bara något som jag hittar på nu haha.Jag känner mig väldigt duktig nu för jag har hållit på lite med mitt uppdrag i rättskunskap som jag ligger en vecka efter med ungefär. Jag ska göra 14 frågor och jag är på fråga 7. De är så annorlunda tycker jag, vissa är lätta och går snabbt att göra och de andra ska du skriva och förklara noggrant. Jag kommer liksom ur balans när en sån kommer och börjar gråta för jag tror att det ska gå snabbt att göra. Nä men gråta var väl en överdrift men det är fan inte kul att känna att man ligger efter alltså. Jag har liksom hoppat av mattekursen och hälsopedagogiken för att jag ska satsa på de andra ämnena istället. Det är ju bättre att få bra betyg i fyra ämnen än medelmåttiga i fem.Nu känner jag att jag skriver en massa onödigt istället för att jobba på min rättskunskap :|. Jag börjar snart skolan också och då får jag mindre tid till min rättskunskap grrr. Men jag ska fan bli klar med den idag alltså jag ska fan inte låta något störa mig. Efter skolan dra jag hem och äter och låser in mig på rummet och gör klart det. Det kommer kännas så skönt sen när det väl är gjort och det vet jag. Bara man får arlset ur vagnen liksom och det känns som jag har fått det nu. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Men jag har iof inte gjort alla dom är frågorna och uppgifter som finns i boken. Jag hade tänkt att göra de när jag lämnat in uppdraget så jag inte dröjer med de för länge. Sen kan jag skaffa mig mer förståelse hade jag tänkt. BRA PLAN, AHHH!Men ska jag ta och forsätta med det väsentliga och kanske göra något att äta. MM det vore ju gott.

Av Dennis Höglund - 11 oktober 2006 11:35

Jag gillar mitt utseende på bloggen :p.. Jag tycker om när det är lite varmt och mjukt.

Mm

Av Dennis Höglund - 11 oktober 2006 01:55

Sånt folk som inte berättar saker kan vara väldigt jobbiga speciellt om man läser sig till annat :o.. Nu ska man inte tro allt man läser eller kanske ta det med en nypa salt för det kanske inte alls är så man får det till. Ibland känns det själv som man kanske tänker på något som inte alls stämmer. Men det är lätt för fantasin att skena iväg om man inte vet allt. Sen är man lite nyfiken också så man vill gärna vara där å peta lite och förvärra allt.Men jag har kommit fram till att jag ska strunta i personen i fråga och bara inte bry mig. Det blir nog bäst för alla. Bäst för mig kanske :o.. Men jag har läst någonstans att man ska vara lite ego.Jag har sett på film med Therése idag vilket var lite trevligt. Det var ett tag sen vi verkligen gjorde något ihop och vi har fan känt varandra ett tag. Hon är en sån här tjej som man verkligen kan snacka med allt om för att man känner varandra så bra. Vi såg på film och tog en biltur, så berättade jag lite om mitt dilemma och hon tyckte det verkade som jag hade rätt. Hon kände igen tystnaden och att man inte ville berätta något. Men kan jag släppa det där eller jag sa ju precis att jag skulle göra det ihh. Så är klockan helt jävla asmycket också jag ska fan inte vara uppe så här sent. Hon snackade om att hennes 20års dag kändes värdelös å allt då kände jag mig lite dålig som inte var där för henne. Men jag visste ju inte heller hur hon kände. Sen så trodde jag inte jag direkt var välkommen på hennes familjemiddag vilket jag kanske var :o.. Men det är sånt man inte alltid kan veta så jag får vara bättre tills nästa gång. Man kan bara blir bättre.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards