Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 12 oktober 2006 18:18

Nu är jag klar med min förbannade rättskunskap. Den ni det trodde ni inte va haha. Fan vad skönt det känns att man är klar med det. Då slipper man tänka på att man ligger efter i det. Nu ska jag typ försöka hitta på något att göra innan Therése ringer. Hon har nämligen tatuerat sig idag så jag är lite sugen på att se hur det blev. Var på babyland när man ringer liksom vad är det för skit :/.Ja just det haha jag har ju lite att göra. Min serverburk ha ju dött t ex. Det sitter 18 miljarder saker i den som kan ha pajjat så det känns ju kul att börja felsöka den nu. Men jag har ju inget bättre för mig så varför inte.Nu är hon sådär dum igen och inte vill ses grr. Jag ska nog komma på andra tankar nu istället. Det finns nog någon annan man kan fråga..

Av Dennis Höglund - 12 oktober 2006 15:39

Om man beställer något så förväntar man att få det man beställt inte något helt jävla annat. Fan jävla pizza gubbe hade du deg i öronen eller? VA?!

Av Dennis Höglund - 12 oktober 2006 07:30

Usch då det känns lite jobbigt att kliva upp såhär tidigt när man varit vaken. Men jag lyckades för jag är lite grym haha. Nä men har man gjort lumpen så vet man att så fort klockan ringen ska man upp om man ska hinna göra allt. Där får man inte ligga och dra sig inte. Fan inte bra det där..

Av Dennis Höglund - 12 oktober 2006 02:47

Jag är i behov av sömn så nu ska jag sova. Det verkar som mitt problem har löst sig?

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards