Alla inlägg den 3 oktober 2006

Av Dennis Höglund - 3 oktober 2006 18:16

Nu har man fixat volvon då, lite grym man kan vara ibland. Iof var det inte helt lätt. Vi hade lite problem med att cylindern inte ville åka in så vi blåste ur dom med tryckluft. Sen så slipade vi bort allt skit som inte skulle vara där. Nu funkar det som om det vore nya grejer. Volvo betyder iallfall jag rullar på latin har jag fått höra.Nu ska jag ge mig hem till min bror och spöa han i något spel på xboxet. Fast först måste jag köra in volvon i garaget ohh wish me luck :p

Av Dennis Höglund - 3 oktober 2006 11:38

Hur skönt är det att bli väckt när man ligger och drömmer världens skönaste dröm? Nä det är inge skönt alls men jag blev det iallfall. I och för sig är väl klockan rätt mycket men jag börjar inte förens senare så jag får sova om jag vill.Nu är jag iallfall uppe, håller på gör kaffe som ska väcka mig. Har fått mitt visa kort idag också, nice. Sen ska jag fixa våran volvo så min mor blir glad. Betyder inte volvo rulla eller något sånt på latin? Någon som vet?

Av Dennis Höglund - 3 oktober 2006 00:58

Usch då nu börjar det bli sent, jag såg nyss på Bilar. Haha den var lite skön fast det egentligen ska vara en barnfilm så tyckte jag den var rolig. Nu är klockan lite mycket så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska forstätta på mitt arbete.Det känns som att arbetet kommer få en bättre kvalite om jag gör det imorgon när jag är pigg. Jag måste bädda sängen också innan jag kan gå och lägga mig, usch vad jobbigt. När man börjar hålla på med en massa sysslor så här sent så blir man bara pigg.Senare idag är det tänkt att jag ska fixa volvon. Bromsen ligger kärvar lite på vänster sida så den ligger på. Det är ju inte så bra med tanke på att allt blir varmt som fan när man kör.Men godnatt då alla nattugglor :). ho ho

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards