Alla inlägg under oktober 2006

Av Dennis Höglund - 10 oktober 2006 18:50

OJDÅ! Nu är jag lite grym på att köra om för jag har haft en lektion i det. Haha fan va skoj det var då, nä men alltså det var lite onödigt. Eller det var jäkla onödigt nu blir jag ledsen som slösade pengar på det. Jag har uppkörning nästa. Jag går runt å tänker på att jag inte kommer klara det och gör jag inte det så skiter jag i det för det har fan kostat 18 miljarder snart.Ähh lite studier å en kopp kaffe och sömna då. Kanske en film senare om man har tid, på återseende.

Av Dennis Höglund - 10 oktober 2006 10:40

Då är man uppe igen efter en natts sömn. Jag ställde ingen klocka på alarm imorse så jag skulle kunna vakna själv och skönt var det. Kliva upp när man själv vill är fan fint. Jag börjar inte förens sent idag med naturkunskap.Idag har jag omkörningslektion på bilskolan också, jag undrar lite vad jag ska lära mig där för det kommer aldrig vara samma sak som att köra om på riktigt. Sen har jag väl övningskört i snart en år om man räknar tiden innan jag gjorde lumpen också. Det är inte så att jag aldrig kört om någon förut liksom. Sen har jag hört en massa skit om bilskolan jag går på också. Att dom försöker lura pengar av eleverna och att två lärare slutade där för att börja på en annan bilskola. Man vet ju inte vad man ska tro.Jag är nästan klar med min körkort så jag skiter i vilket för det är inte så att jag kan få mina pengar tillbaka bara för att jag tror dom har lurat mig på pengar...

Av Dennis Höglund - 9 oktober 2006 21:13

Tanken var att efter jag käkat skulle jag sätta igång med mina studier men jag ville koppla av lite först. Så jag lägger mig framför tvn och vaknar nu. Jag har sovit sen sex tills nio vilket inte är så bra. Nu har jag gått miste om vesäntlig tid som jag behövde. Men jag börjar inte förens halv fyra imorgon så jag kan sitta uppe lite ikväll.Lika bra att börja nu jag tänkte bara delge er hur dålig jag var som somnade :/.

Av Dennis Höglund - 9 oktober 2006 13:20

Jag tyckte det såg lite förjävligt ut på mitt rum så jag har städat det. Så tyckte jag att jag skulle vara lite extra duktig så jag samla ihop all disk å satte igång en maskin. Fan jag briljerar ju helt sjukt. Nu ska jag vänta på att klockan blir 13:30 så jag kan ringa till syon på komvux och säga, hej jag heter dennis och jag studerar hos er. Jag ville inte fortsätta med den å den kursen blablabla csn ändra blabla. Fan va bra det kommer bli. Sen iväg fixa nere i hobbyrummet så inte min cykel ligger över hela golvet så folk blir sura. Hmm fixa klart peugeoten så man kan sälja den. Åhh sen ska jag fanimej plugga lite juridik eller rättskunskap som det så fint heter. Wish me luck.

Av Dennis Höglund - 9 oktober 2006 07:26

Fan det kändes lite tungt att kliva upp vid sju och ställa sig i duschen men man är ju så illa tvungen. Idag ska jag lämna in mitt historia arbete en par dagar försent. Hoppas inte läraren gnäller allt för mycket på mig om det för då blir jag less och sänker honom. Haha nä jag skojar bara men det kunde vara så illa. Jag känner att jag inte har vaknat på rätt sida, vi får se om kaffet kan reda ut det åt mig.Det är så att min bror har lånat mitt xbox och då har han stulit min väska också som jag har till skolan. VAFAN! Vad ska jag ha mina grejer i nu då? Jag får inte plats med det i mina andra väska för mitt block är så jävla stort. Det får bli så att jag tar skiten i facket på min datorväska. Hur snyggt kommer det se ut då, hej hej här kommer jag med min tomma datorväska med ett block i hejhej. Äh fan det här ska han få sota för.Jag orkar inte göra iordning något att äta för jag är så himla busig. Man skulle nästan kunna se mig som en matpirat, HAHA. Det är jag och mitt kaffe som regerar morgonen och kanske en banan på ett hörn. Men alltså helt seriöst har ni kollat på bilden eller? Vad fan är det för något människan glider runt i? Typ sånna där mopeder ifrån Thailand eller något.Nu ska jag ägna mina 30min som är kvar att njuta av min tidiga morgon med tanke på gårdagen och dricka kaffe.

Av Dennis Höglund - 9 oktober 2006 02:33

Nu är man hemma efter kvällens och nattens bravader. Jag skulle ut för att träffa chester och claude ett tag. Det slutar med att jag kommer hem nu. Det är aldrig bra att vara ute så här sent om man har skola dagen efter. Man ska vara skärp när man är i skolan så man hänger med men det kommer jag knappast vara imorgon.Vi lämnade av chester vid 12 för att vi skulle ge upp och åka hem och sova. Men då börjar jag och claude att snacka lite så vi drog ut lite på tiden. Skönt att kunna snacka med claude ibland för vi har en sån skön relation. Vi kan fan snacka om allt om vi så vill. Vi vägde lite fördelar och nackdelar till om jag skulle sterilisera mig.När vi var ute och åkte så kom vi fram till en olycksplats. Det var en bil som hade kört in under en lastbil. Lastbilen hade stannat vid en stopplikgt och sett att det inte kom någon bil då hade han kört ut och fått bilen i sidan. Det känns som att den där personbilen som körde in i lastbilen inte körde i 70kmh som var gällande hastighetsgränsen. Vi kollade lite på bromsspåren och så. Jag har en bild där ifrån också men den blev inte så bra men det är iallfall något.Nä men vad säger ni grabbar ska man ta och sova lite? Jag känner mig trött som få. Jag ska snacka med syon på komvux imorgon att jag vill hoppa matte b och hälsopedagogiken för jag hinner inte med allt. Kanske kan fixa ett deltids jobb då istället också och tjäna lite kosing.Godnatt

Av Dennis Höglund - 8 oktober 2006 16:31

Nu är jag uppe och springer igen efter lite sömn. Fan vad skönt det var att sova, det gjorde mig gott. Jag har slängt i mig 3 ost, salami och gurk mackor för att stilla hungern. De blev riktigt goda ska jag säga så nu har jag min kopp med gevalia instant här att dricka.Det kändes som det var lite överkill igår på vårat alkohol innehav. Både jag och Christer hade en platta bärs var och sen hade vi en 70ml sprit också. Alla klarade sig bra, det var ingen som drack för mycket och började dricka åt andra hållet. Det är jävla jobbigt när det sker.Vad ska man hitta på att göra på en söndag då? Ska man vara duktig och planera sin vecka som man har framför sig så man kan få ut det bästa av den. Lägga upp lite hur jag ska plugga i veckan för annars händer det aldrig. Jag måste in till biltema i veckan och köpa mer färg. Det gick åt lite mer färg än vad jag hade tänkt mig. Men jag köper två sprayburkar till så borde jag klara mig på det. Cykeln är för tillfället svartmetallic och snygg som få. Blir jobbigt sen att sätta ihop den för jag tror jag har tappat bort en del skruvar. Men vafan det är sånt som händer.

Av Dennis Höglund - 8 oktober 2006 10:55

Man är lite seg, igår blev det partaj. Vi var ett par stycken som bowlade och hade lite skoj. Efter bowlingen blev det världens tjafs med några killar som var där. Vissa personer har ju en förmåga att slänga ur sig ord som inte alltid passar. Det blev inget bråk som tur var men det var nära. Jag är så jäkla trött att det är helt sjukt. Man har inte fått sova någonting alls känns det som. Men nu ska jag ta mig lite kaffe å sova tror jag. Jag behöver ta igen mig om jag ska orka studera idag.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards