Alla inlägg under november 2006

Av Dennis Höglund - 16 november 2006 08:49

Idag gick jag till skolan och så när jag kom fram var det ingen där och det var alldeles mörkt. Jag hittade ett litet informationshäfte som det stod att jag var ledig idag och imorgon. Det värsta var att jag gick till skolan haha så jag fick gå dit och sen hem igen. Nu sitter jag här och är jätte trött för jag var uppe och pluggade hela natten typ. Men jag tänkte att jag skulle sova snart så jag orkar plugga lite mer senare idag.Ja så för övrigt är jag inte så lycklig...

Av Dennis Höglund - 15 november 2006 22:56

Nu ska jag vara duktig och plugga en massa innan jag går och lägger mig. Jag är ledig på fredag också så då har jag lite tid att ta igen sånt jag har missat. Jag får helt enkelt strunta i att hålla på med min audi ett tag. Men jag måste säga att jag är bra sugen på att gå dit ändå å fantisera lite om mina sportstolar som jag har beställt.

Av Dennis Höglund - 14 november 2006 00:43

Säg att ni har saknat mig så blir jag glad :D.. Jävlar vad less jag blev på allt för ett tag sen. Jag har bara skitit i allt vettiga och inte gjort ett skit. Ibland känns det fan som ens liv faller samman fast det nu inte gör det men det känns så iallafall. Vanligtvis brukar jag aldrig ha sånna här problem så jag vet inte vad det är med mig. Äh jag vet inte vad jag ska säga haha jag är på väg upp hoppas jag. Något som vore guld värt skulle vara att träffa en trevligt flicka. Inte fel alltså.

Av Dennis Höglund - 3 november 2006 00:38

vad är det här för skit :(

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards