Alla inlägg den 17 november 2006

Av Dennis Höglund - 17 november 2006 13:38

Nu är man uppe ur sängen, lite sent kanske men jag var ledig idag och igår. I torsdags visste jag inte ens om att jag var ledig så jävla klantigt. Men iallfall igår då skulle jag och Therése se på film tänkte vi. Så vi skulle åka och hyra en rolig rulle men då kommer vi på att vi vill gå på bio istället. Så vi bilar in till heron city och går på säg att du älskar mig. Vi var helt jäkla själva haha asså det var ingen annan där. Då sa vi typ nu är det helt perfekt att ha sex haha, nu hade vi ju inte det med tanke på att vi är kompisar men jävlar vilket tillfälle. Ska ni ha sex på bion så åk in på en torsdag och se en film runt halv tio.Idag skriver folk nationella prov i engelska, jag hoppas det går bra för polly. Vad sa jag nu hmm vg+ så bjuder jag på bio.Nu ska jag nog själv fixa mig ett vg+ i något ämne...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards