Alla inlägg den 21 november 2006

Av Dennis Höglund - 21 november 2006 18:04

Idag är det tisdag och jag vaknade klockan 15:00 av att min mor ringde till min mobil. Igår var jag, Claude och Chäster ute och hade det skoj. Vi besökte alla lekparker som vi lekt i när vi var små typ. Vi fick typ fnatt och hade inget att göra så provade vi göra saker som vi gjorde när vi var små. Vi kan fram till att allting var så mycket läskigare nu och man oroade sig hela tiden för att göra sig illa. Fan förut körde man ju bara på och visst gjorde man sig illa men inte fan tog man det lugnt för det.Vi gjorde en resa till mcDonken i sköndal också och åt lite mat jag, Claude, Carro och Chäster. Jävlar vad dåligt skött det var. Pommfritten var torr och äcklig och så tog det för lång tid att få maten. Hallå vafan det är mcDonken det ska gå fort att få käk där. Ketchupen var slut och fan allt vet vad fanimej det sämsta mcDonken jag varit på ska jag säga er, jag har varit på många mcDonken. Om ni inte vet vad mcDonken är så är det Mc Donalds haha nu typ dumförklarade jag ju mina läsare fast jag menade inte så. Kanske var någon som inte visste att man kallade det för donken bara. På vägen hem så stannade vi vid en rondell och stal med oss en rondellhund som vi sedan ställde nere i nynäs. Jag hoppas jag inte erkänner till något brott nu...Sen efter att vi varit ute och lekt i lekparkerna och åkt runt i nynäs fick jag så jävla ont i huvet att vi åkte till lövhagen för att jag skulle få dricka lite vatten. Vi orkade liksom inte åka hem till någon för då skulle förmodligen kvällen sluta där. Så väl på lövhagen förstod ingen var kranen var förutom Chäster som sa där vid den där skylten det står vatten på. Haha asså den var inte liten eller så men vi var väl i andra tankar. Vattnet smakade järn alltså typ blod mm godis liksom...Sen gav vi typ upp och körde hem Chäster sen åkte jag och Claude hem till mig för att se på film.

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards