Alla inlägg den 26 november 2006

Va

Av Dennis Höglund - 26 november 2006 15:18

Oj just nu när jag tänkte på det kändes det som om jag tyckte om henne. Kan det stämma? För annars skulle jag väl inte bry mig? Det här måste vi överkomma, ta dig själv i kragen unge man. Det finns fler bönor där ute som behöver hjälp hem. Blä men jag kan ändå inte få ut det i skallen riktigt. Vill man inte ses så bestämmer man väl för fan inte det. Eller jag vet inte gör man det? Tydligen så gör man det eller så gör man det för att det är lättare så och inte har något samvete. Jag vet inte riktigt vad som har hänt för förut verkade allt bra. Vi kommer bra överrens dock så har vi lite enformiga rutiner och inte hittar på så mycket men det tänker jag inte ta på mig. Jag skall fråga min vän idag och höra vad som tycks att jag ska ta för åtgärder. Det är alltid bra att ha en äldre och klok vän som kan ge råd i situationer där man har bristande erfarenhet.Jag tror iallfall att hon inte bryr sig verkar inte så. Hon har nog träffat en annan och så vågar hon inte säga det. Det är inte så att jag är agressiv utav mig och tänker göra något åt det. Men man kan ju undra eftersom hon inte vågar berätta. Det blir ju både bättre för båda om hon gör det, jag lämnar henne ifred och kan gå vidare och hon får vara i fred.Nu ska jag nog försöka avsluta innan det här spårar ur vilket jag känner att det kommer göra snart. Förut innan jag började blogga hade jag bestämt mig för att inte skriva om sånt här skit. Men det går inte för det är så skönt att få skriva av sig och sen så kan man gå tillbaka och se vad man kände då. Ibland så bör man kanske skriva en privat blogg eller något där man själv bara kommer åt att läsa fast då är det ju ingen blogg utan en dagbok. Men vad sa jag nu, jag skulle sluta innan jag spårar ur. Off we go then.

Av Dennis Höglund - 26 november 2006 15:08

Man har iallafall haft en trevlig helg. I fredags var vi hemma hos blixten och drack lite alkohol och snackade lite skit precis som vi brukar. Det slutade med att blixten tröttnade på oss och kastade ut oss. Han gör det bara för att han är lite klen och inte orkar hålla igång lika länge som vissa andra ;).Lördags alltså igår blir det skulle jag varit med en tjejkompis som inte dök upp och hörde av sig sent, andra gången. Tur var så hade mina kompisar inget vettigt för sig så vi bestämde oss för att spela lite tv-spel istället för att dricka. Omväxlning förnöjer säger man väl. Vi spelade fram till sex på morgonen sen gav vi upp. Skoj var det men nu kommer man säkert inte känna för att röra tv-spelet på flera veckor haha.Godmorgon.

:*(

Av Dennis Höglund - 26 november 2006 06:35

Jag är inte arg... Bara besviken...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards