Direktlänk till inlägg 29 november 2006

Hmm

Av Dennis Höglund - 29 november 2006 03:15

Jag måste säga att det händer rätt mycket saker i mitt liv. Inte som berör mig kanske men runtomkring jäklar alltså. Det är kul när det sker saker som jag nästan har listat ut i förväg haha ibland funderar jag nästan på att bli psykolog. Jag skulle vara jävla bra på det för jag förstår mig på människor rätt bra. Sen hur jag hanterar det är en annan sak men det lär man sig nog. Jag har lite svårt att släppa saker och driver gärna på tills det rinner över. Kanske kommer med åldern också då man lär sig att släppa småsaker. Oj då vad klockan är mycket och här sitter jag och inte ens är trött. Jag är lite fundersam och sådär jag har nämligen tänkt att försöka lära bort beteendet att hålla på med communitys och söka kontakter på nätet och så. Fan det skulle vara jävla skönt att ta bort folk ifrån msn och sådär som man egentligen inte känner. Folk som man träffat och träffar kan man ju ha kvar men det är ju helt onödigt att ha folk där som bara skräpar. Fan vill de något får det väl ringa haha.Jag undrar varför jag har kommit in på det här. Det är nog så att jag vill försöka få bort alla distraktioner i livet. De som blir drabbade kanske inte får en sån positiv uppfattning utav det men vafan man kan inte utgå från att alla andra ska må bra ibland får man tänka på sig själv. Nu känner jag mig faktiskt lite självklok ska man ta och skriva en roman kanske haha. Nä nu ska jag i stor hemlighet plocka bort folk ifrån msn inte blocka med ta bort så ska vi se vart det här leder.

 
 
Elisabet

Elisabet

29 november 2006 09:17

Själv orkar jag knappt ha igång min msn .., jag tycker att den dränerar en på energi.

http://www.cikoria.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Höglund - 9 april 2010 09:50

Jag har precis flyttat musiksamlingen till vår printerserver så den skulle vara tillgänglig hela tiden. Förut så har den legat på mediadatorn som vi har igång när vi ser på film och tvserier som vi hämtat hem.   Delar ut hela samlingen med nfs så...

Av Dennis Höglund - 22 april 2009 01:22

Av Dennis Höglund - 21 april 2009 14:01

Idag har jag köpt lite saker åt min katt som jag kommer lämna ensam mycket nu när jag bor själv och jobbar natt. Har beställt en Fresh Water vattenfontän som gör så att katten alltid har tillgång till friskt vatten. Den cirkulerar vattnet som även sk...

Av Dennis Höglund - 20 april 2009 22:13

Jag tar detta hårt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det var dock lite väntat då jag tror det rör sig om en tredje part....

Av Dennis Höglund - 12 mars 2009 07:40

Vill visa en bild hur det såg ut när man jobbade natten mot onsdag. När jag åkte 73:an upp till Länna fick jag möte på motorvägen. Det var en merca som hade snurrat och skulle vända bilen så han sladdar ut i mitt körfält. Han hade en jävla tur att ja...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards