Direktlänk till inlägg 20 november 2006

Städdag

Av Dennis Höglund - 20 november 2006 19:27

Idag tog jag mig tid att städa mitt rum, fint blev det. Det var ett tag sen jag gjorde det så idag när jag kom hem ifrån skolan fick jag ett ryck och började plocka lite sen slutade det med att jag städade haha. Det behövs bara så lite för att så mycket ska hända. Idag skulle jag ha träffat Emelie men hon verkar ju ha stängt av mobilen så det blir nog inget mer med det. Sånt där är lite illa för man kan iallfall säga att man inte kan så man vet. Nu kommer man ju gå och vänta tills det är för sent att hitta på något med någon annan. Det här är inte första gången heller har jag för mig fast jag är inte säker för jag har så jäkla dåligt minne. Men jag ska prova ringa om ett tag och får jag inte tag i henne då så blir jag lite less. Då ska man fan inte bestämma något heller.Äh jag kanske ska strunta i henne helt enkelt och se en film istället. Jag har The Butterfly Effect här beredd om jag skulle få det tråkigt.Nu ska jag ringa så vi får väl hoppas att hon svarar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Höglund - 9 april 2010 09:50

Jag har precis flyttat musiksamlingen till vår printerserver så den skulle vara tillgänglig hela tiden. Förut så har den legat på mediadatorn som vi har igång när vi ser på film och tvserier som vi hämtat hem.   Delar ut hela samlingen med nfs så...

Av Dennis Höglund - 22 april 2009 01:22

Av Dennis Höglund - 21 april 2009 14:01

Idag har jag köpt lite saker åt min katt som jag kommer lämna ensam mycket nu när jag bor själv och jobbar natt. Har beställt en Fresh Water vattenfontän som gör så att katten alltid har tillgång till friskt vatten. Den cirkulerar vattnet som även sk...

Av Dennis Höglund - 20 april 2009 22:13

Jag tar detta hårt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det var dock lite väntat då jag tror det rör sig om en tredje part....

Av Dennis Höglund - 12 mars 2009 07:40

Vill visa en bild hur det såg ut när man jobbade natten mot onsdag. När jag åkte 73:an upp till Länna fick jag möte på motorvägen. Det var en merca som hade snurrat och skulle vända bilen så han sladdar ut i mitt körfält. Han hade en jävla tur att ja...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards