Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Dennis Höglund - 10 januari 2009 13:00

Idag var min bror och hans tjej nere hos mig och L. Vi fikade, käkade middag och såg på bio. L gjorde iordning en hel kycklig som blev väldigt god, det tror jag alla tyckte. Till fikat hade vi kladdkaka som även var bakad av L. Jag kan iallafall stila med att jag gjorde iordning kaffet åt mig och min bror.


Efter vi ätit åkte vi till Heron för att gå på Wallander Hämden, den var bra. Det var mycket mer fart och det hände saker hela tiden i filmen. Lite snabbare tempo i den här jämfört med de andra Wallander.


Vi höll nästan på missa vår bokning då vi fick stå 20 minuter i kö för att komma fram till disken. När vi kom fram och uppgav bokningsnummret fick vi till svar att det inte fanns kvar. Då blev jag lite sne och sa att man räknar inte med att få stå och vänta i kö i 20 minuter. Då ville hon kolla lite extra och började bläddra i deras bokningssystem. Hon hittade då våran bokning och allt var frid och fröjd "ibland hittar den inte bokningar, vi har haft problem med det".

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards