Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Dennis Höglund - 25 januari 2007 13:39

Idag känner jag mig pigg och det kan ju ha något med att göra att jag har sovit bra länge. Skönt när man inte måste tvinga upp sig själv vid sju varje morgon.Det här jävla jobbet man har är ju inte det bästa när det är -12 ute och blåser fan. Sen att det har gått dåligt sen jag började gör ju inte saken bättre. Jag håller på söker lite annat på närmare håll för jag är lite less på det jag gör för tillfället. Så ska man orka gå i skolan också fast det är ju bara en lektion om dagen så det är ju inte speciellt krävande.I måndags tror jag det var så höll jag på att köra på en hund som stod mitt på vägen. Det var mörkt ute och hunden var svart och stod helt stilla mitt i vägen. Som tur var höll jag mig till hastighetsbegränsningen och väglaget var någe sådär bra så jag han stanna innan jag koliderade med hunden. Sen så stannade vi på platsen för att försöka få ta i ägaren till hunden som inte verkade vara på platsen. Hunden hade lyckats rymma eller något för den hade inget halsband på sig och hade varit ute tag som det verkade på den.Vi ringde polisen och sa att vi hade hittat en hund som jagade bilar på 73:an och de skulle skicka en bil som tog hand om de. Vi fick stå där i en 1h och 30min vilket är lite för länge enligt min mening. Visst det kanske inte är så högt prioriterat men vi såg nyss polisbilen i nynäshamn köra in på stationen så de kan inte haft så mycket annat för sig heller. Sen löste det sig iallfall, polisen kom och folke hoppade in i polisbilen och fick skjuts hem.Jag blir sugen att sätta på sportsystem och porta toppen och bytta till vassare kammar på min bil nu. Eller kanske inte nu men till sommaren så jag måste ha tag i ett jobb så jag kan få bilen klar med allt till sommaren. Jävlar vad den ska gå fint då. Den ska spinna som en katt, den har två kissar ;).

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards