Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Dennis Höglund - 17 januari 2007 08:14

Då är man uppe ur sängen igen och är redo att åka iväg. Jag var mot allt förmodan inte trött när jag klev upp imorse. Trodde jag skulle vara hur seg som helst då det var ett tag sen jag gick upp så pass tidigt. Jag börjar nämligen sent när jag jobbar annars men idag ska jag på någon kurs. Bara hoppas att man lär sig något så det inte är förgäves.Det blir en kopp kaffe till frukost och kanske något annat gott, en macka kanske så man står sig ett tag. Lite skoj man hade på hemvägen igår då. Jag körde om en volvo efter ösmorondellen som hängde på och körde satan med mig. Då blev jag genast sugen på att skaffa lite mer klös i maskinen så man kan elda på lite mer.Sen ska man inte elda på för mkt när man har vinterdäck på för man vet aldrig när de ger upp. Vet inte vad mina är rekommenderade för men nu ska jag äta och göra mig klar. Tjo grabbs

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards