Alla inlägg den 9 april 2010

Av Dennis Höglund - 9 april 2010 09:50

Jag har precis flyttat musiksamlingen till vår printerserver så den skulle vara tillgänglig hela tiden. Förut så har den legat på mediadatorn som vi har igång när vi ser på film och tvserier som vi hämtat hem.


Delar ut hela samlingen med nfs så nu är den tillgänglig hela tiden från alla datorer i hemmet. Då jag inte har spelat musik på min laptop på år och där har jag inte heller uppdaterat programmen på datorn för det. Nu när jag skulle ta hem senaste Songbird läste jag att de ska lägga ner utvecklingen för linux under april 2010 vilket är nu.


Songbird hittar ni på http://www.getsongbird.com och det är en mediahanterare i klass med Itunes. Songbird är i mina ögon bättre än Itunes då det finns stöd för fler spelare och produkter. Tråkigt att höra bara att de ska lägga ner utvecklingen för linux och satsa på Windows och Mac istället som har bra program.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards