Direktlänk till inlägg 10 december 2006

Ibland så

Av Dennis Höglund - 10 december 2006 02:43

Ibland så känns livet svårt.. Så kan det vara om man blivit dissad eller avvisad av två av sina kompisar på samma kväll vid ungefär samma klockslag. Haha vad ska man göra? Gå hem till mor och gråta eller ska man helt enkelt skita i det och vara lite otrevlig mot dem nästa dag? Vad vet jag men just nu känns det surt och jag är jävligt less. Jag kan bli jävligt less så man ska passa sig lite för ibland kan det rinna över och då är det inget kul, inte för någon inte ens för mig. Oj den där punkten flyttade jag typ tre gånger innan jag bestämde mig för att det var klart. Visst det kan finnas saker man inte kan styra över typ som att man är hemma på fest hos någon som jag känner men inte fick komma till, inte ens själv. Dåligt tycker jag och jag ska försöka gengälda den tjänsten så gott jag kan. Nu blev det nästan en synonym till gengälda med där, gottgöra då alltså. Fan ibland märks det inte ens att jag har druckit vilket jag nu råkar ha gjort. Men det har inget med saken att göra. Fast jag vet inte om det värre ikväll var att en av mina bästa kompisar ropar med mig till någon jävla taxi som är full och jag pratar i min kompis telefon och man ser verkligen hur någon i vit tröja vill åka iväg. Vad ska man göra då man får väl ta en för laget och lägga på. Oj oj men nu ska jag inte vara bitter jag kunde faktiskt ha sagt något fast jag nu valde att inte göra det.Eller valde och valde sen när väljer jag att säga något haha. Den där var fan lite komisk rent utav. Jag säger aldrig något för jag är en såndär som gillar att ta en massa skit tills jag inte kan ta mer och då går jag typ under jorden ett tag och tar tag i det själv. Visst man kanske inte mår så bra under den tiden men man slipper berätta det för andra. Iof gör jag det just nu fast inte så ingående för det vore lite pinsamt. Eller nä jag tycker inte sånt är pisamt.Det var bara dåligt gjort på något sätt eller var det inte det? Någon snubbe kände tydligen min bästa kompis bättre än mig vilket slog mig lite men jag sa inget. Det kanske är så och ska jag då kanske söka en ny kompis? Hmm kanske man ska typ någon man kan snacka om allt om eller? Fan alltså jag vet inte men iallafall no biggie vem bryr sig. Det var säkert alkoholens fel vi skyller på den så löser sig allt förutom ja ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Höglund - 9 april 2010 09:50

Jag har precis flyttat musiksamlingen till vår printerserver så den skulle vara tillgänglig hela tiden. Förut så har den legat på mediadatorn som vi har igång när vi ser på film och tvserier som vi hämtat hem.   Delar ut hela samlingen med nfs så...

Av Dennis Höglund - 22 april 2009 01:22

Av Dennis Höglund - 21 april 2009 14:01

Idag har jag köpt lite saker åt min katt som jag kommer lämna ensam mycket nu när jag bor själv och jobbar natt. Har beställt en Fresh Water vattenfontän som gör så att katten alltid har tillgång till friskt vatten. Den cirkulerar vattnet som även sk...

Av Dennis Höglund - 20 april 2009 22:13

Jag tar detta hårt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det var dock lite väntat då jag tror det rör sig om en tredje part....

Av Dennis Höglund - 12 mars 2009 07:40

Vill visa en bild hur det såg ut när man jobbade natten mot onsdag. När jag åkte 73:an upp till Länna fick jag möte på motorvägen. Det var en merca som hade snurrat och skulle vända bilen så han sladdar ut i mitt körfält. Han hade en jävla tur att ja...

Presentation

Omröstning

Köper du din musik eller laddar du ner?
 Laddar ner
 Köper och laddar ner
 Köper

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards